ايلنا مووي
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 2648
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

گروه توليدي و بازرگاني آرتميس با سابقه درخشان در زمينه ساختماني كشور

امروزه با توجه به اهميت بحث ايمني پاركينگ و نگهداري از خودرو خريد تجهيزات پاركينگ ها با لوازم با كيفيت و اجراي زيبا آن بر روي كيفيت زندگي در شهرهاي بزرگ تاثيرگذار است.

 

اين گروه توليدي سالهاست در زمينه توليد انواع تجهيزات ايمني پاركينگ و تابلوهاي علائم ترافيكي و آتش نشاني فعاليت دارد.

آرتميس پاركينگ افتخار توليد محصولاتي فوق العاده با كيفيت و متفاوت از بازار ايران را بدست آورده و با افتخار اعلام مي داريم محصولات تجهيزات پاركينگ آرتميس تنها محصولات موجود در بازار ايران هستند كه از جنس رابر خالص و اي پي دي ام مي باشند و قابليت رقابت با مشابه هاي امريكايي و اروپايي را دارند.

از توليدات اين گروه مي توان به انواع استاپر پاركينگ و محافظ ستون و انواع ضربه گير ستون (كرنر گارد) و سرعت گير هاي لاستيكي اشاره كرد.

همچنين ميتوانيد با  خيال راحت خدمات خط كشي پاركينگ و پياده سازي صفر تا صد خط كشي انواع پاركينگ عمومي خط كشي پاركينگ آپارتماني ، را به مجموعه آرتميس بسپاريد .

در زير به اختصار چند نمونه از فعاليت هاي اين مجموعه در زمينه تجهيزات ترافيكي را شرح خواهيم داد.

خط كشي پاركينگ

خط كشي پاركينگ مشخص كننده و جدا كننده حريم پارك خودرو در پاركينگ هاي عمومي و منازل است.پاركينگ هاي داراي خط كشي ،علاوه بر زيبا بودن، به نظم بخشيدن و كاربردي سازي فضا پاركينگ براي توقف وسايل نقليه كمك بسياري ميكند .

خط كشي پاركينگ

نوع  رنگ خط كشي در پاركينگ ها

پاركينگ ها ، مخصوصا پاركينگ هاي عمومي در طول شبانه روز همواره در حال ميزباني تعداد زيادي از افراد و وسايل نقليه داراي بار و بدون بار هستند .

پس بايد اين امر را در نظر گرفت كه نوع رنگ براي خط كشي پاركينگ از دوام و ماندگاري بالايي بر خوردار باشد و براي اجراي  خط كشي قبل از هرچيز سطح مكان مورد نظر به طور كامل تميز و بدون از چربي و آلودگي باشد و در لاين بندي و ايجاد خط از پرايمر استفاده شود.

رنگ اجرايي در پروژه خط كشي مجتمع هاي تجاري ميتواند تنوع بسياري داشته باشد كه از مرسوم ترين آنها رنگ هاي سرد يا تك جزيي ميشود نام برد از ويژگي هاي اين رنگ ها ميشود بهقيمت مناسب آنها اشاره كرد . 

استاپر پاركينگ

استاپر پاركينگ

استاپر پاركينگ يكي از تجهيزات پاركينگي مي باشد  كه در پاركينگ هاي عمومي و شخصي جهت بالا بردن ايمني استفاده مي شود.

نگهدارنده خودرو ، متوقف كننده خودرو ، استوپر ماشين ، ويل استوپر، كار استاپ ، كار استاپر پاركينگ ، كار استاپر پاركينگي ، استاپر خودرو و.. اين محصول از آسيب رساندن به خودرو و ديوارهاي داخل پاركينگ در هنگام پارك كردن خودرو جلوگيري مي كند-.

نحوه كار استاپر پاركينگي

توقف چرخ لاستيكي يك پاركينگ عالي براي ممانعت از كار بيش از حد نقاط پاركينگ و ضربه زدن به ديوارهاي گاراژ شما يا ساير خودروهاي پارك شده است. درب هاي پاركينگ براي گاراژ از دارايي هاي بدني محافظت مي كنند و وسايل نقليه را از تماس با آنها باز مي دارند. رفع بلوك هاي پاركينگ براي گاراژ بسيار ساده است با ۲ لنگر در هر توقف چرخ كه در بسته موجود است. توقف چرخ هاي لاستيكي به اندازه كافي سبك است كه توسط يك نفر برداشته شده و نصب مي شود و هزينه هاي باربري و نصب را به حداقل مي رساند. براي جلوگيري از اكثر اتومبيل هاي جديد كه داراي سطح زمين كم نيستند ، لاستيك چرخ لاستيكي فقط ۳٫۹ اينچ ارتفاع دارد.

دلايل استفاده از استاپر پاركينگي

ما طيف گسترده اي از لاستيك اتومبيل را متوقف مي كنيم. اين توقف لاستيكي اتومبيل مانع از سوار شدن بيش از حد خودروها به سمت پاركينگهاي مسكوني يا تجاري مي شود. با هماهنگي با استاندارد كيفيت صنعت ، ما بنا به نياز مشتري ما اين كالاهاي لاستيكي را در مشخصات مختلف ارائه مي دهيم. كنترل كننده هاي كيفيت ما براي اطمينان از كيفيت اين لاستيك متوقف شده ، يك سري تست را در پارامترهاي مختلف انجام مي دهند.

محافظ ستون

 محافظ ستون پاركينگ يا ضربه گير ستون قطعات لاستيكي هستند كه بر روي لبه ستون و گوشه هاي پاركينگ نصب مي شوند. ضربه گير ها باعث ايجاد زيبايي فوق العاده در محيط و جلوگيري از آسيب رسيدن به ستون پاركينگ و خسارت به خودرو و ايمن سازي فضاي پاركينگ مي شود.

محافظ ستون  پاركينگ يكي از تجهيزات ايمني پاركينگ ميباشد، با استفاده از  و ضربه گير ستون در پاركينگ در هنگام پارك خودرو از آسيب ديدن بدنه ماشين و شكستن لبه ستون هاي پاركينگ پيشگيري به عمل مي آيد.

گارد ستون ها از جنس لاستيك و پي وي سي با قابليت ضربه گيري بالا مي باشند. در زمان برخورد خودرو با ستون پاركينگ ضمن محافظت از ستون، از آسيب ديدن بدنه خودرو جلوگيري مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۲۴:۱۸ ] [ ايليا رحيمي ]

مشخصات سريال گاندو:

نام سريال : گاندو

نام انگليسي سريال : gando

كيفيت ها : 1080p , 720p , 480p

مخاطب: بزرگسالان

نوع فيلم : سينمايي

محصول : ايران

موضوع : پليسي | اجتماعي

نويسنده : آرش قادري

كارگردان : جواد افشار

تهيه كننده : مجتبي اميني

سال توليد : ۱۳۹۸

تاريخ انتشار : ۱۳۹۸

مدت زمان : 30 قسمت

بازيگران فيلم‌: 

در اين سريال هيجان انگيز وحيد رهباني ، داريوش فرهنگ ، ليلا اوتادي ، پندار اكبري ، مجيد نوروزي ، محمدرضا شريفي نيا ، عليرام نورايي ، پيام دهكردي ، سيد مهرداد ضيايي ، علي افشار ، عرفان ابراهيمي ، صالح ميرزاآقايي ، نيلوفرشهيدي ، فرهاد قائميان ، آزيتا تركاشوند ، آيدا جعفري ، سوگل طهماسبي ، سارا خوئيني‌ها ، كمند اميرسليماني ، نگار عابدي و كامبيز ديرباز بازي مي كنند.

سريال گاندو

درباره سريال گاندو:

جواد افشار كارگردان شناخته شده ايي است كه فيلم هايي نظير كلبه ، كيميا ، برادر ، آنام، مادرانه ، سي‌امين روز ، جابر بن حيان ، پول كثيف ، قول و …… را ساخته است اينبار گاندو را خلق كرده است .گاندو مجموعه ايي ضدجاسوسي و اكشن است كه براساس يك پرونده واقعي (پرونده جاسوسِ آمريكايي _ايراني جيسون رضاييان)  نگاشته و ساخته شده است .
گاندو نام تمساح پوزه كوتاه ايراني است كه به شكارچي شب معروف است و شايد علت انتخاب اسم گاندو نيز همين بوده باشد. اولين قسمت گاندو خرداد ۹۸ از شبكه سوم سيما پخش شد كه با استقبال فراواني روبه رو گشت .گاندو در زمان پخش با حواشي زيادي از جمله سانسور و مخالفت و انتقاد مسئولين دولت فعلي همراه بوده است .سازندگان مجموعه گاندو از ساخت گاندو ۲ خبر داده اند . در گاندو نام تمامي اشخاص و كشورها براي رعايت مسائل امنيتي تغيير كرده است .اين مجموعه در ۳۰ قسمت ۵۰ دقيقه ايي تهيه شده است .

خلاصه داستان : 

مجموعه ي امنيتي و ضد جاسوسي درباره ي جاسوسي آمريكايي به نام جيسون رضاييان است كه به جاسوسي عليه ايران و منافع مردم ايران پرداخته است ….

براي دانلود سريال گاندو بر روي لينك زير كليك كنيد

https://fardisfilm.ir/gando-series/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۲۱:۵۷ ] [ ايليا رحيمي ]

فيلم كوتاه مستند «گل‌ها، گل‌ها، گل‌ها!» به كارگرداني لوكا گوادانينو و فيلم تريلر «بدو پنهان‌شو بجنگ» به جمع آثار حاضر در جشنواره‌ي ونيز ۲۰۲۰ اضافه شدند.

مدت زمان چنداني تا آغاز جشنواره‌ي ونيز ۲۰۲۰ باقي نمانده و هيأت انتخاب فيلم‌هاي اين رويداد سينمايي سعي مي‌كنند با انتخاب بهترين آثار ارسال شده براي حضور در جشنواره‌ي امسال تنور بخش‌هاي مختلف ونيز ۲۰۲۰ را داغ كنند. بخش فيلم‌هاي كوتاه تا به امروز يكي از كنجكاوري برانگيزترين قسمت‌هاي اين رويداد بوده است. لوكا گوادانينو كه او را بيشتر با فيلم «مرا با نامت صدا كن» مي‌شناسيم فيلم جديد خود تحت نام «گل‌ها، گل‌ها، گل‌ها!» را به ونيز ۲۰۲۰ رسانده تا در كنار آثار فيلم‌سازان مطرح و مهم ديگري همچون پدرو آلمودوار در بخش خارج از مسابقه نمايش داده شود. در كنار اين فيلم كوتاه، يك فيلم بلند داستاني هم تحت نام «بدو پنهان‌شو بجنگ» به كارگرداني كايل رنكين به بخش خارج از مسابقه اضافه شده است.

آلبرتو باربرا دبير جشنواره‌ي ونيز در معرفي اين دو فيلم آن‌ها را آثاري متفاوت، خلاقانه و جدا از جريان فيلم‌سازي رايج خوانده است كه سبب مي‌شود بسياري از سينمادوستان براي تماشاي آن‌ها ترغيب شوند.

فيلم «گل‌ها، گل‌ها، گل‌ها!» درواقع يك مستند كوتاه پيرامون همه‌گيري كرونا و قرنطينه است كه در آن گوادانينو به سراغ دوستان خود مي‌رود و از زواياي جالبي به اين مسأله نگاه مي‌كند. اين فيلم با ذكر خاطره‌هايي از دوران جواني اين فيلم‌ساز همراه است و به نوعي پناه بردن او از دنياي خسته كننده كرونا به روزهاي خوش چند دهه‌ي قبل زندگي‌اش به شمار مي‌رود.

تنديس جشنواره ونيز

طي سال‌هاي اخير بارها و بارها شاهد تيراندازي و گروگان‌گيري در شهرهاي مختلف جهان بوده‌ايم و «بدو پنهان‌شو بجنگ» قرار است به سراغ اين موضوع همواره ملتهب برود. اين فيلم داستان پسري ۱۷ ساله به نام زوي هول را به تصوير مي‌كشد كه چندي قبل مادر خود را از دست داده، اما هنوز به طور كامل با اين مسأله كنار نيامده است. از سويي ديگر او رابطه‌ي چندان خوبي با پدرش ندارد و سعي مي‌كند با سپري كردن آخرين روزهاي دبيرستان خود به دانشگاه و محيطي تازه قدم بگذارد تا از تمام اين فشارهاي روحي و عاطفي رهايي يابد. ولي ماجرا به اين شكل پيش نمي‌رود و دبيرستان زوي هول مورد حمله‌ي چهار گروگان‌گير هيچ‌انگار (نهليست) قرار مي‌گيرد تا همه چيز رنگ و بوي تازه‌اي به خود بگيرد.

هفتاد و هفتمين جشنواره‌ي فيلم ونيز روز دوم سپتامبر (۱۲ شهريورماه) آغاز خواهد شد و به مدت ۱۰ روز ادامه مي‌يابد. رياست هيأت داوران اين دوره برعهده‌ي كيت بلانشت بازيگر مشهور استراليايي است و به همين خاطر آثار انتخاب شده و ليست كارگردانان حاضر در جشنواره‌ي ونيز ۲۰۲۰ حال و هواي زنانه‌اي دارد. از ميان ۱۸ فيلم بخش اصلي كه براي شير طلايي رقابت مي‌كنند، ۸ فيلم توسط كارگردان‌هاي زن ساخته شده‌اند. همچنين حضور سه فيلم ايراني در جشنواره‌ي فيلم ونيز امسال بر جذابيت آن براي سينمادوستان ايراني مي‌افزايد. فيلم «خورشيد» ساخته‌ي مجيد مجيدي در بخش اصلي حضور دارد و فيلم‌هاي «جنايت بي‌دقت» و «دشت خاموش» به ترتيب به كارگرداني شهرام مكري و احمد بهرامي در بخش افق‌ها به نمايش در خواهند آمد.

منبع: Variety


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۱۷:۵۲ ] [ ايليا رحيمي ]

تيغ و ترمه آخرين فيلم كيومرث پوراحمد است كه سال گذشته در جشنواره فجر به نمايش درآمد و البته نتوانست نظر تماشاگران و منتقدان را آنطور كه بايد جلب كند. فيلم قبلي پوراحمد يعني «كفش‌هايم كو؟» و يكي پيش از آن يعني « پنجاه قدم آخر» هم به همين شكل انتقادات بيشتري را برانگيختند تا اينكه محبوب شوند. البته بايد اذعان كرد كه تيغ و ترمه فيلم بهتري از دو فيلم قبلي است كه حداقل داستانش سرگرمي نسبي در تماشاگر عام برمي‌انگيزاند و يك نكته جديد تازه دارد كه آن را كمي، تنها كمي از كليشه‌هاي مرسوم فاصله مي‌دهد.
بگذاريد از همان نكته مثبتي شروع كنيم كه تنها نكته جالب توجه فيلم است: نقش مادر. مادر در اين فيلم پور احمد شبيه به هيچ مادر ديگري در سينماي ايران نيست. مادران همواره جايگاه ويژه‌اي از مهرباني، فداكاري و سختي كشيدن در سينماي ايران داشته‌اند، از «مادر» علي حاتمي تا «ميم مثل مادر» رسول ملاقلي پور تا هر مادر فرعي‌تري.

مادر بد

اما در تيغ و ترمه مادر قهرمان عملا نقش بدمن ماجرا را دارد. او مادري بي‌‌مسئوليت و خودخواه بوده كه در كودكي خانواده و دخترش را ول كرده و رفته و حالا كه بعد از سال‌ها دارد به ايران برمي‌گردد هم نه به‌خاطر دخترش كه به‌خاطر نياز مالي و جور كردن پول آمده است.

لاله اسكندري

ساخت يك مادر منفي و بد در سينماي ايران عمل پر ريسكي محسوب مي‌شود و اينكه پوراحمد زيربارش رفته به‌هرحال جالب است. هرچند فيلم پايان خوشي دارد و در نهايت مادر رو به سوي اصلاح دارد. اما باقي تيغ و ترمه بسيار معمولي، بدون نكته و سطحي است. كماكان در ادامه عقبگردهاي كارگردان قرار مي‌‌گيرد.

سطحيت در شخصيت‌پردازي

بزرگترين مشكل فيلم تيغ و ترمه در شخصيت‌پردازي است. خصوصا پرداخت شخصيت دختر كه قهرمان فيلم است اصلا آن ثباتي را كه بايد ندارد. هرچند ايده اوليه مادر بد و نامهربان خوب است اما بدجنسي‌ها و بي‌مسئوليتي‌هاي مادر آنطور كه بايد به نمايش درنيامده است. انگار كه پوراحمد در پرداخت مادر نامهربان، محافظه‌كارانه عمل كرده و از اينكه از او بي‌رحمي تمام و كمالي نشان دهد، ترسيده.
اين است كه بدي‌هاي مادر تنها ظاهري و در سطح اوليه بازنمايي مي‌شود و چيز بيشتري از شخصيت او در دست در دسترس تماشاگر قرار نمي‌گيرد و لوندي‌ها و ناز و اداهاي لاله اسكندري در اجرا هم كمك چنداني به جاافتادن اين كاراكتر نمي‌كند. شخصيت‌هاي فرعي‌تر مانند نامزد دختر يا عمو يا حتي روح پدر هم به همين شكل ضعيف و تك بعدي‌اند و نمي‌توان آن‌ها را باور كرد و به داستان‌هايشان دل بست.

براي مطالعه ادامه اين نقد و بررسي اينجا كليك كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۳:۱۴ ] [ ايليا رحيمي ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب